« خانه | با کمترین هزینه » | اعتراف » | خوش بیاری » | مزاحم » | تشابه » | پیامبر من » | روم کم شد! » | ساده! تو اهل کدام دیاری؟! » | خیال کردیم خیلی باحالیم » | کی؟؟؟ »

بهانه

هیمن که یه مدتی به هر دلیل ننویسی، منتظر یه حادثه یا اتفاق تکان دهنده و محیرالوقوع میشی برای شروع دوباره. یا منتظر اینکه به کشف خاصی نایل بیای، الهامات ویژه ای به تو بشه، به دانش یا تجربه منحصر به فردی دست پیدا کنی یا شاید همین بهانه ای که امشب دست داد.
حسام نه تنها همیشه برام دوست خوبی بوده، و هر چی هم از طرف من دودر شده باز مثل این مامانها که بچشون همیشه بچشون باقی میمونه، من اونقدر دوستش بودم که هر از گاه ازم خبری بگیره. با وجود اینکه درگیر کنکور فوقش هم هست. و حسام به جز خودش، دوستانش هم -به قول این اراذل اوباش مهندس فردوسی به تهران رفته و وابستگانشان- به طرز لانچیکویی متعهد و وفادار و اهل اخلاق و محبت هستند. طوری که حتی اگر مناسبات نزدیک و عاطفی قابل توجهی هم باهشون نداشته باشی، اونقدر با مرام هستن که حالت رو جویا بشن و به درخواست کمکت نه نگن. حساب کتاب فایده و چگونگی جبران توسط طرف مقابل رو هم هیچ وقت ندیدم بکنن.
بی ربط بود؟ بهانه یعنی همین...

پی نوشت: تو که به خاطرت دارم سعی میکنم وقتی داغونم، نزنم به کوچه، چوب نشم، خشک نشم، حرف، بزنم، نزارمت برم؛ شاید باعث شدی این وبلاگ بیچاره رو هم هی رها نکنم!

لانچيكو؟؟؟
لطفا كپي رايت كلماتي رو كه استفاده مي كنيد هم بگيد!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

این یارو این حرفا رو براش زدین نه ارزششو داره و نه جنبشو. جدی می گم (ولی خوب از این حرفا گذشته از این همه هندونه که الان نمی تونم جمعشون کنم سپاس بی کران ارزانی می دارم)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

khob shaskul khan tedade user haye estelahate maruf shoma un ghadr ziad hastan ke man nemitunam risheye hame un ha ro dar biaram, va jam bastametun!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Here I am, On the road again...(Bob Seger)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

مشكوك مي زني!!! واسه كي اينقده چشم و ابرو مياي كه من نمي شناسم

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Salam ,,
manam dar morede hame in chizayi ke gofti bahat movafegham ,,

Man age 2khtar boodam, hatman in hessam ro toooor mikardam (albate be sharti....)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Post a Comment

About me

  • I'm سميرا
  • From

My profile

Friends