« خانه | مزاحم » | تشابه » | پیامبر من » | روم کم شد! » | ساده! تو اهل کدام دیاری؟! » | خیال کردیم خیلی باحالیم » | کی؟؟؟ » | به م.ب » | هدیه تولد » | کدوم بهتره؟ »

خوش بیاری

رفتن به خونه دوستان متاهل، اغلب اوقات هوس ازدواج رو در من بیدار میکرد. تغییری که نتیجه اش خونه ای باشه از آن خودم. که درباره وسایل خونه، طرز چیدمان و سیاستهای داخلی آن –از نقطه صفر- خودم تصمیم گرفته باشم یا در تصمیم گیریش مشارکت حداکثری داشته باشم. و در نهایت احساس کنم فضای خصوصی بزرگی دارم که در آن احساس آرامش می کنم و از این حس مالکیت لذت ببرم. با تعویض خونمون این اتفاق کم و بیش رخ داد و برآیند کار، چیزی رو که در پی اش بودم تقریبا به من داد. خوب شد به خاطر این آرزو دست به کارهای خطرناک نزدم!

دست شما دردر نکند حالا دیگر فقط شوهر می‌خواهید تا برود جان بکند خونه اجاره کند تا شما چیدمان‌اش را از صفر به عهده بگیرید و لذت ببرید؟ پس آن کار دیگر چه می‌شود؟ ( منظورم به خاطر عشق ازدواج کردن است!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

داشتن یا بودن؟

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

سلام
منظورت اینه که شوهرت هیچ حقی نداره!!!!!
در ضمن... حالا کو شوهر!!!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Post a Comment

About me

  • I'm سميرا
  • From

My profile

Friends